Cloud cover rainforest

Η δέσμευσή μας για βιωσιμότητα – Πώς ανταποκρινόμαστε στην ευθύνη μας απέναντι στους ανθρώπους και τον πλανήτη

5 λεπτά ανάγνωσης
Δείξε Περισσότερα

Τα προϊόντα μας περιποιούνται τις πληγές εδώ και πολλές γενιές. Ελπίζουμε ότι αυτό θα συνεχιστεί και για τις επόμενες γενιές. Ωστόσο, συνειδητοποιούμε τον αυξανόμενο αριθμό των περιβαλλοντικών και κοινωνικών προκλήσεων που αντιμετωπίζει ο κόσμος μας σήμερα. Και όλοι μας - και κυρίως οι παγκόσμιες εταιρείες - έχουμε καθήκον να διασφαλίσουμε ένα βιώσιμο μέλλον για τα παιδιά και τα εγγόνια μας. Εδώ στη Hansaplast, είμαστε αποφασισμένοι να κάνουμε αυτό που μας αναλογεί. Σας καλύπτουμε. Η πλανήτης του σήμερα, το μέλλον του αύριο. 

Έχουμε δεσμευτεί ισχυρά όσον αφορά τη βιωσιμότητα και πάντα αγωνιζόμαστε να κάνουμε περισσότερα. Στο άρθρο αυτό, θα υπογραμμίσουμε τη δέσμευσή μας για βιωσιμότητα - εστιάζοντας στις βελτιώσεις που έχουμε κάνει μέχρι τώρα, καθώς και στους φιλόδοξους στόχους που είμαστε αποφασισμένοι να πετύχουμε στο μέλλον.

Τι σημαίνει βιωσιμότητα για τη Hansaplast;

Image
Η βιώσιμη χρήση γης είναι ένα από τα επτά σημεία στα οποία εστιάζουμε για την προστασία του περιβάλλοντος.
Η δέσμευσή μας για ουσιαστική δράση προώθησης της βιωσιμότητας βασίζεται στις αρχές που μας καθοδηγούν. Η Ατζέντα Βιωσιμότητας CARE BEYOND SKIN της μητρικής εταιρείας μας, της Beiersdorf, καθοδηγείται με τη σειρά της από τους Στόχους Αειφόρου Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών και τις Δέκα Αρχές του Παγκόσμιου Συμφώνου του ΟΗΕ. Εστιάζουμε στο περιβάλλον, τους καταναλωτές και την κοινωνία και εξετάζουμε συνεχώς τρόπους για να κάνουμε τα προϊόντα μας ακόμα πιο βιώσιμα. 

Οι πρόσφατες εξελίξεις και καινοτομίες μάς έχουν επιτρέψει να εφαρμόσουμε σαρωτικές αλλαγές με σημαντικό περιβαλλοντικό αντίκτυπο. Παρόλο που κάποιες εταιρικές πρωτοβουλίες για τη βιωσιμότητα επικεντρώνονται μόνο σε περιβαλλοντικά ζητήματα, η δική μας ατζέντα για τη βιωσιμότητα αγωνίζεται να προωθήσει και κοινωνικά βιώσιμες πρακτικές. Εργαζόμαστε ακούραστα για να διασφαλίσουμε ότι οι εργαζόμενοι σε ολόκληρη την αλυσίδα των εργασιών μας χαίρουν σεβασμού, εκτίμησης και απολαμβάνουν τα δικαιώματα που τους αξίζουν. Επιπλέον, δεσμευόμαστε να προωθούμε μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς, στην οποία όλοι έχουν θέση.

Ουσιαστική δράση για να κάνουμε τα προϊόντα και τις συσκευασίες μας πιο βιώσιμες

Image
Στη Hansaplast αγωνιζόμαστε να δημιουργήσουμε ένα πιο βιώσιμο μέλλον - για το περιβάλλον, την κοινωνία και τους πελάτες μας.

Στη Hansaplast, έχουμε ήδη κάνει μεγάλα βήματα μπροστά, όσον αφορά τη βιωσιμότητα των προϊόντων, των συσκευασιών και των λειτουργιών μας. Ωστόσο, γνωρίζουμε ότι έχουμε ακόμα πολύ δρόμο να διανύσουμε: απαιτείται επειγόντως περαιτέρω δράση. Παρακάτω συνοψίζονται τα επιτεύγματά μας έως σήμερα, οι δεσμεύσεις μας για τα επόμενα χρόνια και οι στόχοι μας για το μέλλον.

Ως μέλος της Beiersdorf, από το 2012 έως το 2019, έχουμε…

  • μειώσει τις εκπομπές CO2 που σχετίζονται με την ενέργεια από την παραγωγή των προϊόντων κατά 41%,
  • πετύχει τουλάχιστον 55% των πωλήσεων προϊόντων με βελτιωμένο περιβαλλοντικό αντίκτυπο, και 
  • αλλάξει την πηγή ηλεκτρικής ενέργειας κατά 100% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας από το 2019.

Στη Hansaplast, οι νέες πιο ελαφριές πτυσσόμενες συσκευασίες, εξοικονομούν 106 τόνους χαρτιού κάθε χρόνο - ισοδύναμο με το βάρος 18 Αφρικανικών ελεφάντων - και έχουν σχεδιαστεί για τη μέγιστη περιβαλλοντική συμβατότητα. Επιπλέον, το χαρτί και το χαρτόνι που χρησιμοποιούμε είναι πιστοποιημένα ως 100% FSC. 
Έχουμε επίσης αφαιρέσει το πλαστικό από τις θήκες στις οποίες σφραγίζονται τα προϊόντα, μία αλλαγή που εξοικονομεί 83 τόνους πλαστικό κάθε χρόνο. Η τιμή αυτή είναι ισοδύναμη με μία συνεχόμενη λωρίδα επιθέματος που τυλίγεται γύρω από τη γη 13,5 φορές.

Στηριζόμενοι στην πρόοδο που έχουμε κάνει μέχρι σήμερα, δεσμευόμαστε ουσιαστικά για τα επόμενα χρόνια υποστηρίζοντας την ιδέα της Κυκλικής Οικονομίας.

  • Η μητρική μας εταιρεία, η Beiersdorf, έχει ως στόχο να χρησιμοποιεί τουλάχιστον 30% ανακυκλωμένο πλαστικό στις συσκευασίες της έως το 2025. Στη Hansaplast θα κάνουμε ό,τι μας αναλογεί στην εφαρμογή της αλλαγής αυτής.
  • Όλες οι συσκευασίες των προϊόντων μας θα είναι επαναγεμιζόμενες, επαναχρησιμοποιούμενες ή ανακυκλώσιμες έως το 2025.
  • Σκοπεύουμε επίσης να διασφαλίσουμε ότι τα προϊόντα μας δεν θα περιέχουν υλικά ζωικής προέλευσης (ADM), μικροπλαστικά, ορυκτέλαιο, Keromet, Colan και φθοράνθρακες το 2025.

Παρόλο που υπάρχει επείγουσα ανάγκη για άμεση και απτή δράση, τα περιβαλλοντικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε δεν θα εξαλειφθούν σε μία νύχτα. Απαιτούνται δεκαετίες προσπάθειας και μακροπρόθεσμο όραμα για το μέλλον. Μακροπρόθεσμα, έχουμε δεσμευτεί για:

  • μείωση κατά 30% στις εκπομπές της αλυσίδας παραγωγής,
  • μείωση αποβλήτων κατά 30% στη λειτουργία, και
  • μείωση 50% στη χρήση των παρθένων πλαστικών με βάση τα ορυκτά.

Στη Hansaplast αναγνωρίζουμε την κλίμακα των προκλήσεων που αντιμετωπίζουμε και δεχόμαστε την ευθύνη μας απέναντι στους ανθρώπους και τον πλανήτη. Για το λόγο αυτό, και προς όφελος των επόμενων γενεών, έχουμε υιοθετήσει τόσο φιλόδοξες δεσμεύσεις.

 

Η Ατζέντα Βιωσιμότητας CARE BEYOND SKIN

Η Hansaplast αποτελεί μέρος της Beiersdorf, μιας παγκόσμιας εταιρείας για την περιποίηση του δέρματος με μια παγκόσμια προσέγγιση όσον αφορά τη βιωσιμότητα. Ως αποτέλεσμα, η βιωσιμότητα είναι βαθιά ριζωμένη στην εταιρική μας κουλτούρα και αποτελεί βασικό στοιχείο στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων - και, από το 2020, είναι αναπόσπαστο μέρος της εταιρικής στρατηγικής C.A.R.E.+ της Beiersdorf.


Η νέα Ατζέντα Βιωσιμότητας της Beiersdorf, CARE BEYOND SKIN, επικεντρώνεται σε τρεις θεματικές: στο περιβάλλον, την κοινωνία και τους καταναλωτές. Έχουμε αναγνωρίσει επτά τομείς εστίασης εντός των θεματικών αυτών, στοχεύοντας να εστιάσουμε τις προσπάθειές μας ώστε να πάμε μπροστά. Οι τομείς αυτοί είναι:

Το Περιβάλλον

  • Για ένα μέλλον με θετικό κλίμα
  • Για πλήρως ανακυκλώσιμους πόρους
  • Για βιώσιμη χρήση γης
  • Για αναγεννητικά περιβάλλοντα νερού

Η Κοινωνία

  • Για εργαζόμενους σε ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής μας
  • Για μια κοινωνία χωρίς αποκλεισμούς

Οι Καταναλωτές

  • Για την υγεία και ευεξία των καταναλωτών

Θα αναπτύξουμε τις θεματικές αυτές και θα εστιάσουμε στους παραπάνω τομείς στα επόμενα χρόνια, καθορίζοντας στόχους που θα διαμορφώσουν τις προσδοκίες μας και θα μας βοηθήσουν να μετρήσουμε την πρόοδό μας. Είμαστε πιο παθιασμένοι και αποφασισμένοι από ποτέ να δράσουμε σε αυτόν τον κρίσιμο τομέα και να συμβάλλουμε ως επιχείρηση στη θετική αλλαγή σε παγκόσμια κλίμακα.